Kto jest najważniejszy dla HideIPVPN? Klient! Znając polski rynek i polskie realia, gwarantujemy Wam, że jesteśmy firmą inna niż jakakolwiek Polska. My naprawdę szanujemy naszych klientów i nigdy nie stosujemy sztuczek, drobnego druku czy jakichkolwiek innych chwytów „poniżej pasa”. Traktujemy Was tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani jako kliencie w przypadku innych firm i usług. Zaglądnijcie na nasz Facebookowy profil (za chwilę damy Wam do tego kolejny powód) i sami się przekonajcie. Nie usuwamy opinii niezadowolonych klientów, ich po prostu nie ma (komunikacja oczywiście w j. angielskim). Dziś damy Wam kolejny dowód na to, że jesteśmy inni niż firmy które znacie!
Dbamy o stałych klientów VPN i SmartDNS!
Jak często zdarza się Wam, że dostawać usługi z której korzystacie na co dzień daje Wam upust na kolejny okres działania usługi. Jak często firma z której usług korzystacie mówi Wam „Dziękujemy, ze z nami jesteście!”. Zapewne niezbyt często. My chcielibyśmy być inni – co nie oznacza, że całkowicie bezinteresowni. Dziś chcemy Wam zaproponować mały barter. Oczywiście wszystko z lekkim przymrużeniem oka i bez żadnego przymusu.
Jak wiecie, w przypadku firm i usług takich jak nasze, czyli VPN i Smart DNS szczególnie ważna jest przekazywana w świat opinia klientów o firmie i usłudze. To Wy polecacie Waszym znajomym telefony, systemy, oprogramowanie antywirusowe i mamy nadzieję, że z różnych powodów (ukrywanie adresu IP, odblokowywanie usług VOD, prywatność, bezpieczeństwo, itp.) będziecie mogli polecić także nas.
Z drugiej strony chcielibyśmy połączyć to także z podziękowaniem dla Was, za to że jesteście z nami przez cały ten czas. Zatem, by połączyć jedno i drugie mamy następującą propozycję.
Wy pochwalicie się nami na Waszym „Fejsbooku” a w zamian my będziemy Wam oferować 10% upustu na płatność za kolejny okres rozliczeniowy (z tej oferty możecie korzystać wielokrotnie – przed każdą kolejna płatnością ). A zatem, co i jak:
1. Na Waszą ścianę (nie naszą!!!) wklejcie następującą grafikę,

wraz z następującymi #tagami: #hideipvpn; #vpn; #smartdns, #tryfree, #polecam.
Pamiętajcie by post miał status „Publiczny” bez tego nie będziemy wstanie zweryfikować czy faktycznie się pojawił.
2. Jak tylko zostanie opublikowany wyślijcie nam prywatną wiadomość (na Facebook’u, po angielsku) o tym, że post jest widoczny wraz ze swoim adresem e-mail, na który rejestrowaliście swój VPN lub SmartDNS. Jak tylko zweryfikujemy fakty przyznamy Wam 10% upustu na kolejną płatność i fakt ten potwierdzimy zwrotną wiadomością.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.