Już teraz, od dziś! Oglądaj Ipla za granicą…
W zasadzie choć to świetna informacja dla wielu z Was trochę boimy się o tym informować. Na działającą, odblokowaną iplę czekału długo wiele osób czego najlepszy przykład mamy w komentarzach pod wieloma postami. Jest nam naprawdę przykro, że musieliście tak długo czekać. Nie było to naprawdę naszym zamiarem. Niestety, okazało się, że rzeczywistość nie do końca chce współpracować z naszymi planami. Ale najważniejsze, że wreszcie dostęp do ipla z za granicy jest! Serwis działa!
Jeszcze kilka słów o Smart DNS – o co chodzi z tą usługą?
Zanim przejdziemy do informacji bardziej związanych z samym serwisem ipla pozwolimy sobie powrócić troszkę do podstaw usługi SmartDNS, bowiem wielu z Was ciągle nie jest pewnych o co tu chodzi.
Zakładamy konto w usłudze HideIPVPN, dokonujemy płatności za wybrany pakiet – VPN + SmartDNS lub tylko za usługę SmartDNS – w zależności od potrzeb. Na skrzynkę otrzymujemy maile informujące nas o aktywacji, wraz z loginem i hasłem, które są wymagane przy dostępie do tzw. „Client Area” (w tej sekcji na stronie możecie sprawdzić wszystkie informacje dotyczące Waszego pakietu, dokonać zmian, tam znajdziecie też Smart Key, IP Update URL).
I teraz po kolei, część z tych informacji dotyczy także usługi VPN.
Po wykupieniu i aktywacji pakietu dostaniemy (wspomniane wyżej) maile. W nich znajdziecie login (Wasz adres e-mail) i hasło, które pozwolą Wam na dostęp do Waszego konta w usłudze. Proszę nie mylić tych danych z loginem i hasłem potrzebnym do połączenia z serwerami VPN – to różne loginy i hasła.
Kolejnym krokiem jest zmiana ustawień DNS w urządzeniu. Opcje macie trzy. Po pierwsze, możecie skorzystać z naszego oprogramowania dla Windows i Mac OSX (to by korzystać z usługi Smart DNS należy podać/wpisać wspomniany wyżej Smart Key (znajdziecie go w „Client Area” – jest unikalny dla każdego użytkownika). Możecie „ręcznie” dokonać zmiany DNS w swoim urządzeniu (instrukcje krok po kroku znajdziecie na naszej angielskiej stronie). Ostatnia opcja to zmiana DNS w ruterze sieciowym, którego używacie do połączenia z Internetem. W tym przypadku wszystkie urządzenia znajdujące się w sieci domowej od razu z usługi Smart DNS mogą korzystać.
W przypadku VPN, aktywować połączenie (po jego skonfigurowaniu) należy podać login i hasło. W przypadku SmartDNS loginem i hasłem jednocześnie jest Wasz adres IP, który zapisujemy w naszej bazie danych. W ten sposób nasz serwer DNS „wie” czy „zapytanie” które otrzymuje pochodzi z uprawnionego adresu IP (od Was, naszego klienta) czy tez kogoś kto dostępu do usługi mieć nie powinien.
Jeśli korzystacie z naszego oprogramowania, aktualizacja IP odbywa się automatycznie przy każdym uruchomieniu usługi. Ale co w sytuacji gdy zmieniliście adres DNS w urządzeniu ręcznie?
W tym wypadku macie dwie opcje. Bardziej skomplikowana to ta, gdy logujecie się do swojego konta na www.hideipvpn.com i w panelu „Client Area” wybieracie „VPN & SmartDNS Packages„, klikacie swój pakiet a w jego właściwościach „Update IP”. Jeśli Wasze IP będzie aktualne, obok adresu pojawi się mała informacja – (No need to update).
Jest jednak prostsza opcja. W tej samej sekcji, znajdziecie specyficzny adres – IP Update URL. Zawartość pola należy po prostu skopiować i dodać jako link do Ulubionych a jeśli korzystacie np. z Chrome czy IE do paska ulubionych pod adresem. W tej chwili, by zaktualizować Wasze IP wystarczy kliknąć skrót z tym linkiem.
Pamiętajcie, ze choć SmartDNS nie ma ograniczeń co do ilości urządzeń, które mogą jednocześnie z niego korzystać to ma takie w zakresie IP. Jeśli podzielicie się z kimś znajomym Waszym „IP Update URL” lub dostępem do konta, tylko urządzenia znajdujące się pod zarejestrowanym w usłudze adresem IP będą mogły z usługi korzystać.
W przypadku VPN takich ograniczeń nie ma. Możecie się łączyć z serwerami VPN dostępnymi w Waszym pakiecie jednocześnie, z różnych lokalizacji.
Oglądaj Ipla za granicą – wszędzie i na wszystkim!
Tak jak pisaliśmy, do gamy Polskich serwisów VOD odblokowanych przez SmartDNS dołącza ipla. Nie ważne czy jesteście w Niemczech, w Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie czy Australii. Serwisy VOD odblokowane w ramach SmartDNS stoja przed Wami otworem. Jak zapewne wiecie, ipla, poza ofertą darmową ma też sporą ofertę Premium. Przetestowaliśmy zarówno płatne jak i darmowe materiały i w różnych lokalizacjach na świecie, dostęp do nich odbywał się bez problemu. Jeśli jednak napotkacie jakiekolwiek trudności w dostępie do treści – koniecznie dajcie nam znać, najlepiej od razu poprzez kontakt z naszym wsparciem (support [at] hideipvpn.com) lub po przez nasz profil na Facebooku.
Zatem UFFFF…. Już dziś oglądaj ipla za granicą!
A skoro ipla już działa… to co ma być następne?
Gdzie ja mam wpisac ID ktore otzymalem po zakupie?
Najprawodopodobniej pytasz o login i haslo do logowanie się na stronie „Client Area” – w srodku sa pozpstale ustawienia. Do SmartDNS używasz linku (do aktualizacji IP) lub Smart Key – jeśli korzystasz z naszego oprgoramowania lub aktualizaujesz IP przez wlasnie „Client Area”.
Zalogowałem się do klient area ale ja nie mam żadnych dodatkowych danych jakie są te ustawienia??
Zalogowałem się do klient area ale ja nie mam żadnych dodatkowych danych jakie są te ustawienia??
Wszystko zależy od tego jak ze SmartDNS chcesz korzystać.
Napisz do nas prywatna wiadomość na Facebooku (w języku angielskim) będzie szybszy kontakt lub napisz do naszego wsparcia (język angielski).
komentarze pod postami są mało wygodne do udzielenia pomocy technicznej, szczególnie w sytuacji gdy nie wiemy jak z usługi chcesz korzystać.
Na Windows/OSX – najprościej zainstalować nasz program, podać SmartKey i już – klikasz „Enable”
lub
Zmieniasz ustawienia DNS na wybranym urządzeniu i aktualizujesz soje IP w naszej bazie pop rzez stronę (Client Area -> Twój pakiet -> SmartDNS IP xxxxxx (albo będzie przycisk aktualizacji albo informacja, ze IP jest aktualne). Poniżej znajdziesz link do stworzenia skrótu (tak jak opisano w poście powyżej), który będzie (po kliknięciu) automatycznie aktualizował Twoje IP tak jak przez stronę www.
W „Client Area” znajdziesz tez adresy serwerów DNS, które należy ustawić.
W sekcji SETUP znajdziesz szczegółowe instrukcje ustawień SmartDNS na różnych systemach.
Czy wystarczy tylko zmienic adresy w router czy takze w komputerze?h
Ja mam router nedgear jak na nim to wykonac?(jesli bys mogl mi pomoc to napisz na moj email-prosze)
(Otrzymalem Wszystkie adresy które mi (byly potrzebne)
Możesz i tu i tu. Nie znamy menu routerów Netgear. Sugerujemy kontakt z ISP (jeśli router masz od operatora), kontakt z Netgear lub wpisanie modelu routera w Google i w każdym z przypadku zadanie pytania o zmianę serwerów DNS.
Możesz też skorzystać z naszego oprogramowania na komputerze.
OK – dzieki!!!”:)
Wieczorem będę próbował !?!?
Witam,
mam pytanie czy ta 7 dniowa promocja na wypróbowanie SmartDns
odnosi się do wszystkich pokazanych programów na waszej stronie(głównie polskich)?Bo pomimo że mam zaktualizowane IP to i tak wyskakują mi komunikaty że nie mogę oglądać tych programów w tym kraju.Dodałem wasze adresy DNS do łącza.Nie używałem waszego oprogramowania najpierw wolałbym przetestować tą usługę.
Tak.
Trial to po prostu pełny dostep do komercyjnen wersji SmartDNS.
Jeśli cos nie działa to albo DNS’y są źle ustawione, albo IP nie zaktualizowane.
Jednak by miec pewność, że problem nie lezy po naszej stronie najlepiej jest utworzyć zgłoszenie (poprzez Client area – oczywiście po anglielsku) I umieścić w nim linki do stron czy matrialów, które nie działają.
Sprawdzimy czy u nas materiały będą działać.
Generalnie nie mamy żadnych zgłoszeń (takż ena Facebooku) by były jakies porblemy ze Smart DNS.