Jak uzyskać pomoc w sprawie VPN i SmartDNS – support ticket

VPN and SmartDNS helpWitaj w świecie VPN i usłudze HideIPVPN. Twoja prywatność, jakość usług z których korzystasz i Twoja satysfakcja są dla nas priorytetem! Jeśli zatem natrafiłeś na kłopot z działaniem naszego VPN lub SmartDNS, nie jesteś pewien konfiguracji czy też chciałbyś się z nami skontaktować z dowolnego, małego lub dużego problemu technicznego przedstawiamy krótką instrukcję jak najłatwiej uzyskać pomoc w sprawie VPN i SmartDNS.

Jesteśmy w 100% pewni jakości naszych usług. W większości przypadków problemy z działaniem VPN lub SmartDNS to błąd w konfiguracji lub ustawieniach po stronie użytkownika (w przypadku faktycznych awarii serwerów VPN zawsze informujemy o tym wszelkimi dostępnymi kanałami). Zatem, jeśli coś nie działa po prostu daj nam znać tak jak opisujemy poniżej – zrobimy wszystko by problem rozwiązać!

Pomoc w sprawie VPN i SmartDNS – może być potrzebna każdemu…

1. Uruchom przeglądarkę i wejdź na www.hideipvpn.com. Na stronie, kliknij „Client Area” (1).

Strefa klienta VPN i SmartDNS

 2. Zaloguj się do strefy klienta. Wpisz swój adres e-miał (2) i hasło (3). Znajdziesz je w liście aktywacyjnym, który otrzymałeś po rejestracji usługi HideIPVPN. Wiadomość miała tytuł „Client Area account details”. Jeśli nie możesz odnaleźć tej wiadomości lub zapomniałeś hasła możesz poprosić o nowe hasło (4).

jak uzyskać pomoc VPN

 3. Po zalogowaniu kliknij – “SUBMIT TICKET” (4).

wsparcie VPN wiadomość

4. Wpisz tytuł swojej wiadomości (6). Wybierz stopień ważności (7) : Wysoka, średnia lub niska. Wskaz jakiej usługi dotyczy (dla osób mających więcej niż jeden pakiet) (8).

Opisz swój problem najdokładniej jak potrafisz(9):

  • System operacyjny
  • Serwer z którym usiłujesz się połączyć lub na którym występuje problem, np: us1.hideipvpn.com
  • Nazwa / numer błędu (jeśli możesz zrobić zrzut ekranu będzie to bardzo pomocne)
  • Jeśli używasz naszej aplikacji VPN prosimy o zapis „Logów”. Kliknij „Save log” (obok ikony Connect/Disconect).

Jeśli zrobiliście zrzut ekranu lub zapisaliście logi pracy programu prosimy o załadowanie ich przed wysłaniem wiadomości (10).

Po zakończeniu całości kliknij przycisk “SUBMIT” (11).

wysyłanie wiadomości

Kiedy tylko otrzymamy wiadomość będziemy się kontaktować z Wami tak szybko jak to możliwe, z reguły w ciągu kilku godzin. Pamiętajcie, że korespondencję z nami należy prowadzić w języku angielskim. Przykro nam, ale pomoc techniczna w języku polskim jest niedostępna.

Mamy nadzieję, że nasz krótki instruktarz pozwoli Wam łatwiej i szybciej uzyskać pomoc w sprawie VPN i SmartDNS.

Darmowy  SmartDNS