VPN problem – rozwiązany!

vpn problemAktualizacja 15.11 – czytaj niżej…

W momencie pisania tej informacji nasz serwer PL1 VPN został zablokowany przez serwis IPLA.

Wedle naszej wiedzy pozostałe strony z Polski działają nadal przez PL1 (jeśli zauważycie problemy – prosimy o informację). Podobnie Smart DNS, działa bez zakłóceń. 

Nasz Team pracuje nad rozwiązaniem problemu i jak tylko się z nim uporamy (mamy nadzieję bardzo szybko) dopiszemy stosowną aktualizację w tej wiadomości.

Stosowna informacje znajdziecie także w „Panelu klienta„.

Za niedogodności przepraszamy.

Jeśli nie masz konta w naszej usłudze, sprawdź nasz przed zakupem – za darmo!

TESTUJ VPN i Smart DNS

Aktualizacja 15.11

Serwer VPN PL1 pozwala już na swobodny dostęp do wszystkich materiałów IPLA.

  • randymarsh

    Witam,
    wyglada na to, ze TVP tez blokuje przynajmniej czesc zawartosci. Od jakiegos czasu nie dziala odtwarzanie np. serialu Rodzinka.pl (przy probie wlaczenia najnowszych odcinkow pokazuje sie komunikat „Z uwagi na ograniczenia licencyjne blablabla…”), podczas gdy czesc innych programow dziala bez problemow.
    Czy mozna prosic o Wasza pomoc w tej sprawie?
    Dzieki

    • Jasne!
      Daj znać jak (VPN czy Smart DNS) usiłujesz oglądać oraz daj nam link do nie działającej treści. Sprawdzimy co i jak.

  • Dj

    Witam, przy probie logowania do nc+ go pojawia mi sie komunikat „niedozwolony adres ip (-201)”. Korzystam z darmowego (trial) VPN.

    • Dotyczy to obu serwerów VPN w pakiecie?

      • Dj

        W wersji trial dostepny jest tylko jeden serwer pl1.
        Chcialem wyprobowac przed zakupem.

        • Sprawdzimy i odezwiemy się za trochę.
          Zarejestrowales się na free VPN trial, nie smart DNS?

          • Dj

            Hej, rzeczywiscie na serwerze pl2 dziala ok.
            Smart DNS nie dziala na nc+ go. Jak probowalem przez DNS to przy probie logowania do NC+ pojawial mi sie komunikat „usluga dostepna tylko z terytorium Polski”.

          • Dj

            i jeszcze jedno. Podczas logowania do Smart VPN wyskakuje mi taki blad:

          • Dj

            See the end of this message for details on invoking
            just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

            ************** Exception Text **************
            System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
            Parameter name: index
            at System.ThrowHelper.ThrowArgumentOutOfRangeException(ExceptionArgument argument, ExceptionResource resource)
            at System.ThrowHelper.ThrowArgumentOutOfRangeException()
            at HideIPVPN.MainForm.eval_abᜀ(AppLogType A_0, String A_1, OnAction A_2)
            at HideIPVPN.MainForm.eval_abᜆ(Object A_0, RunWorkerCompletedEventArgs A_1)
            at System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnRunWorkerCompleted(RunWorkerCompletedEventArgs e)
            at System.ComponentModel.BackgroundWorker.AsyncOperationCompleted(Object arg)

            ************** Loaded Assemblies **************
            mscorlib
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5477 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
            —————————————-
            HideIPVPNManager
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 4.0.0.2
            CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/HideIPVPN/HideIPVPNManager.exe
            —————————————-
            System
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            System.Windows.Forms
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5468 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
            —————————————-
            System.Drawing
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
            —————————————-
            OpenVPN
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 4.0.0.2
            CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/HideIPVPN/OpenVPN.DLL
            —————————————-
            System.Core
            Assembly Version: 3.5.0.0
            Win32 Version: 3.5.30729.5420 built by: Win7SP1
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Core/3.5.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
            —————————————-
            Microsoft.ApplicationBlocks.ApplicationUpdater
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 4.0.0.2
            CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/HideIPVPN/Microsoft.ApplicationBlocks.ApplicationUpdater.DLL
            —————————————-
            DotRas
            Assembly Version: 1.2.4168.40389
            Win32 Version: 1.2.0.0
            CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/HideIPVPN/DotRas.DLL
            —————————————-
            System.Configuration
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5476 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
            —————————————-
            System.Xml
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5476 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
            —————————————-
            System.Management
            Assembly Version: 2.0.0.0
            Win32 Version: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll
            —————————————-
            b49ozlg8
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            yttitt4f
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            rgfvy28x
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            yg8kswzf
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            2w_zeawm
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-
            h_2-uya_
            Assembly Version: 4.0.0.2
            Win32 Version: 2.0.50727.5467 (Win7SP1GDR.050727-5400)
            CodeBase: file:///C:/windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
            —————————————-

            ************** JIT Debugging **************
            To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
            application or computer (machine.config) must have the
            jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
            The application must also be compiled with debugging
            enabled.

            For example:

            When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
            will be sent to the JIT debugger registered on the computer
            rather than be handled by this dialog box.

          • Dj

            I to na dwu komputerach z dwoma roznymi systemami operacyjnymi (Win7 i Win10).
            A poza tym moze o konca nie pojalem idei Smart DNS ale skoro do wyboru DNS Server mam tylko USA i Europe a „Websites region” USA UK i CA to jak to moze dzialac na serwisy dostepne tylko w Polsce?

          • http://hideipvpn.pl/co-to-jest-smart-dns/ – na początek

            Smart DNS to połączenie „specjalnego” serwera DNS i serwerów proxy.

            Serwery DNS mamy dwa – jeden w USA drugi w Europie – chodzi o prędkość odpowiedzi/reakcji. Zatem wybierasz ten z krótszym „response time” chodzi o fizyczna odległość Ciebie i serwera od siebie – im dalej tym dłużej trzeba czekać.

            Na 99,9% adresów internetowych nasz serwer DNS działa tak jak każdy inny – Google czy Twojego ISP. Wpisujesz adres i jesteś skierowany do właściwej strony www czy usługi.

            Jednak część adresów (odblokowanych usług) jest na „specjalnej liście”. Kiedy wywołujesz adres z tej listy , DNS zamiast zadziałać normalnie „wie, że należy przekierować przez serwer proxy – w USA, lub Polsce, lub UK. Twoje IP się generalnie nie zmienia dla tych normalnych stron – ale te na liście nie widza twojego adresu tylko IP serwera proxy.

            A „websites regions” działało kiedyś głównie dla Netflixa. Jedna usługa ale różny kontent dla USA, UK, itd…
            Jeśli ustawiłeś UK to Smart DNS otwierał Netflix UK, jeśli USA to Netflix USA – choć za każdym razem wpisywałeś tylko np. netflix.com albo włączałeś aplikację.

            Teraz pomaga to np. przy usługach Amazonu.

          • Przekazane do supportu – damy znać jak odpowiedzą. Będzie jednak szybciej i prościej jeśli – zalogujesz się do panelu klienta i wyślesz im wiadomość.
            Nasza rada na szybko – odinstaluj i zainstaluj aplikacje jeszcze raz.
            http://hideipvpn.pl/jak-uzyskac-pomoc-w-sprawie-vpn-i-smartdns-support-ticket/

          • 1. Nie mamy Smart VPN – albo VPN albo Smart DNS ;-).

            2. Gdzie Ci sie to pojawia?

          • NC + Go nie jest odblokowana przez nasz Smart DNS wiec działać nie będzie. Serwer DNS nie ma adresów tej usług na swojej liście więc nie przekierowuje do Polskiego proxy.

        • Problem wg naszych informacji rozwiązany. Wymaga ponownego zalogowania się do sytemu. Daj znać czy wszystko Ok

        • Daj znać czy wszystko OK.

    • Jeśli blokowane są oba serwery VPN (adresy IP) – to się może zdarzyć – prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym supportem (z panelu „Client Area”).

  • Paweł Kinalski

    Witam. Niestety sam VPN nie Smart Dns rowniez nie radzi sobie z nc+go! Niedozwolnowy adres ip201 itp. Takze nie piszcie ze vpn daje rade bo tak nie jest. Czyzby calkowicie was zbanowali?? Chcialem wykupic premium ale widze ze nie ma sensu. Prosze o dopowiedz

    • Cześć, bardzo nam przykro z powodu zaistniałych problemów. Co do tego co opisujesz – czy tak zachowują się oba nasze Polskie serwery VPN?

      Jeśli faktycznie tak jest (blokowanie IP serwera VPN jak chyba rozumiesz zawsze się może pojawię i jest całkowicie niezależne od nas. Stąd też HideIPVPN nigdy i nigdzie nie GWARANTUJE dostępu do konkretnej strony czy usługi. Zrobimy co się da by dostęp odblokować ale tak jak pisaliśmy – nie wszystko w naszych rękach.) najlepiej będzie skontaktować się bezpośrednio z naszymi kolegami w dziale pomocy technicznej. Ekipa HideIPVPN.pl nie ma dostępu do konta NC+.
      Koledzy sprawdzą co konkretnie się dzieje na różnych platformach – być może konieczna jest zmiana IP naszych serwerów w Polsce.

      Jeśli będziemy mogli coś zrobić by NC+ Go zaczęło działać, na pewno to zrobimy. Jasnym jest, że chcemy byście byli zadowoleni a nie niezadowoleni.

      Tu (na wszelki wypadek) link, jak kontaktować się z naszym wsparciem:
      http://hideipvpn.pl/jak-uzyskac-pomoc-w-sprawie-vpn-i-smartdns-support-ticket/

  • Paweł Kinalski

    Witam. Wykupilem na rok abonament i mam teraz dwa serwery pl1 i pl2. Na pl2 nc plus go chodzilo bez zarzutow do dnia dzisiejszego. Niestety pl2 nie dziala wyskakuje error i prosze o kontakt z dzialem serwisowym. Mozecie podzialac cos z tym problemem? Niestety wykupilem konto premium zeby wlasnie miec serwer pl2 do ncgo ale niestety pojawil sie problem. Przechodzilem juz to z programem cyberghost vpn pieknie smigalo i tak samo po czasie ncgo juz nie smigalo. Mam nadzieje ze pieniadze nie pojda na marne i problem z serwerem 2 zostanie naprawiony???

    • Witaj i bardzo przepraszamy za kłopot!!! Oczywiście postaramy się pomóc.

      wszystko wskazuje na to, ze adres serwera PL2 został przez NC zablokowany i będziemy musieli go zmienić.
      Niestety nasz Polski Team nie ma dostępu do usługi NC+ Go i fizycznie nie jesteśmy wstanie sprawdzić, czy problem jest własnie taki czy też inne natury.

      Mamy prośbę. Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z naszym supportem po przez Panel Klienta (ewentualnie Live Chat), my zaś tez już dajemy znać, że sygnalizujecie kłopot.

      Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi i daj znać jeśli jeszcze coś możemy zrobić.

    • Własnie dostaliśmy odpowiedz od naszego Supportu – bez problemu połączyli się z NC+ Go przez PL2 i wszystko działa.

      Daj znać bliżej jaki sprzęt, itd. aczkolwiek szybciej (bez „głuchego telefonu”) będzie się kontaktować bezpośredni z Supportem.
      Będą mogli krok po kroku sprawdzić Toje połączenie z nasza siecią i zdiagnozować gdzie jest problem.

  • Maciej Sławiński

    na pl2 nc+go nie chodzi na win10

    • Prosimy o bezpośredni kontakt z działem Support. Sam serwer dziś na pewno działał, ale nie mamy dostępu do usługi by sprawdzić (Support ma).

  • Paweł Kinalski

    Od dzisiaj znowu problem z serwewami polskimi. Jak i 1 tak i 2 ciagle nie moga sie polaczyc i obojetnie jaki sie protokol wybierze. A jak juz sie polaczy to za jakis czas sie rozlacza. Zaczyna mnie to denerwowac bo jak juz wczesniej mowilem placi sie pieniądze to tez sie wymaga. Support nie byl w stanie mi na obecna chwile pomoc. Sugerowal zeby wylaczyl zapore itp ale to tez nic nie daje. Narazie to lipa straszna

  • Paweł Kinalski

    Ok mala aktualizacja. Zaczelo dzialac. Byl jakis blad w bazie danych z polskim vpn. Ale kolejna rzecza jest brak polaczenia serwera 1,2 z protokolem IKEv2. Logi wyslalem do centrali zobaczymy czy sie uporaja z problemem. Taka samo nie ma polaczenia z protokolem L2TP. Ciagle laczenie bez skutku. Jaki protokol polecacie z tych 5 co oferuje VPN. Ktory najstabilniejszy i najszybszy?

    • Sprawdzaliśmy L2TP i IKEv2 z PL1 i PL2 dosłownie przed sekundą.
      Łączymy sie bez kłopotu.

      Co do protokołu to najlepiej sprawdzić samemu. Różne systemy, różne zestawy hardware…. nie ma w 100% pewnej odpowiedzi, ze zawsze dany protokół z danym serwerem będzie najlepszy.

      Mamy nadzieję, ze teraz będzie już stabilnie i bez problemowo – bardzo przepraszamy za problemy.

      • Paweł Kinalski

        Witam. Niestety ikev2 nie dziala do dnia dzisiejszego. Nawet wylaczylem zapore i to i tak nic nie dalo. Stale error i prosimy o kontakt z serwisem. Serwis bezsilny. Tak samo l2tp ciagle laczy laczy i nez skutku. Problem kolejny to po polaczeniu z jakimkolwiek protoklem po 20 min czy 30 min protokol sie rozlacza a nastepnie wyskakuje error. Trzeba wznowic polacenie. Najgorsze w tym wszystkim jest to ze gdy sie oglada mecz czy cokolwiek to momentalnie tracimy polaczenie. To jest tak denerwujace ze glowa boli. Niestabilne sa te polaczenia. Wczesniej nie bylo takich problemow.

        • Jak widzisz nie kasujemy żadnych komentarzy i to co sie dzieje u ciebie to nie jest norma.
          Będziemy się kontaktować z supportem w twojej sprawie żeby sie bliżej dowiedzieć co sie dzieje. Damy Ci znać jak sie czegoś dowiemy.

        • Jeszcze raz witaj, jesteśmy po rozmowie z supportem i od razu Twój problem był znany (nie jesteś zatem zapomnianym klientem). Niestety nie mamy dobrych wieści. Jak widzisz (także tu w komentarzach) nikt więcej się nie skarży.

          Zatem po kolei.

          1. IKEv2. Rozumiemy, że chodzi o Windows 10? W naszym przypadku – 2 PC z W10 pod ręką – przy użyciu aplikacji HideIPVPN nie ma żadnego problemu w nawiązaniu połączenia w tym protokole (W10 mobile – trochę inna sprawa – są kłopoty).

          Sugestia supportu – problem pojawiał się u kilku klientów i niestety leży gdzieś głęboko w systemie – sprawdź działanie swojego konta VPN i protokołu IKEv2 na innym komputerze z Windows. Na 99,9% nie będziesz mieć żadnych problemów z połączeniem i wykaże to, że problem niestety jest gdzieś u ciebie w systemie.

          Rozwiązanie: korzystanie z OpenVPN lub instalacja systemu od zera (w większości przypadków pomaga ale nie dajemy gwarancji – może być tak, ze dodatkowe oprogramowanie występujące w Windows, którego akurat używasz jest powodem kłopotów). Próbowałeś ręcznej konfiguracji połączenia?

          2. Brak stabilności połączenia. Znów, nasze serwery obsługują setki osób i są na bieżąco monitorowane. Możesz być pewny, że gdyby brak stabilności połączenia był powszechny to nie narzekałbyś jako jedyny. Działamy zresztą nie od dziś i naprawdę staramy się by jakiekolwiek przerwy w działaniu VPN to były sporadyczne przypadki.

          Nasza sugestia – bo podobny problem znamy osobiście, z autopsji – to sprawdzanie adresu IP (tego właściwego, nadanego przez Twojego ISP). Najprawdopodobniej to własnie ISP regularnie – co 20-30 min – odnawia Twoje połączenie ze swoja siecią i dochodzi do rozłączenia. U nas było podobnie – w pewnym momencie nawet ze Smart DNS nie dało się korzystać bo adres IP co chwilę się zmieniał.
          Jeśli tak jest u Ciebie (połączenie co trochę się odnawia) to konieczne jest zgłoszenie problemu do Twojego dostawcy internetu. U nas skończyło się na wymianie firmowego routera a gdy to nie pomogło technicy odkryli zwarcie na linii gdzieś w budynku.

          Na obecna chwilę nie wiele więcej możemy zrobić, ale dobrze by było przed dalszymi działaniami mieć absolutna pewność co do ww.

          Pozdrawiamy serdecznie i trzymamy kciuki!!!! – bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia z nasza usługa nie są perfekcyjne!!!!

  • Paweł Kinalski

    Witam. Wszystko zaczelo dzialac. Poprzednie problemy rozwiazane. Reinastalacja systemu oraz wylaczenie blokady firewall na routerze spowodowaly dzialanie protokolow. Ale zeby nie bylo tak latwo pbroblem pojawil mi sie na iphonie. Sam iphone wybiera sobie tylko protokol L2TP i niestety dziala tylko 2 serwer. Serwer 1 od dnia dzisiejszego nie chce sie polaczyc. Szkoda bo serwer 1 jest o wiele stabilniejszy i szybszy jesli chodzi o test. Napisalem do centrali i dostalem odpowiedz ze mam sprobowac recznie dodac protokol na iphonie IKEv2. Dodalem i pokazuje ze polaczona ale niestety nie dziala. Takze jedno zaprzecza drugiemu. Jak juz wspomnialem protokol jedyne dostepny na iphonie jest to L2TP. Dodam ze dla sprawdzenia na komputerze to takze serwer 1 nie laczyl sie z zadnych z protokolw nawet z open vpn error co chwile jedyny co sie polaczyl byl sstp ale jak juz pisalem iphone ma ograniczone protokoly i tylko wystepuje L2TP.

    • Bardzo cieszymy się, że jest postęp w sprawie.
      Co do PL1 i problemów – też je potwierdzamy – i będziemy sprawdzać co się dzieje i dlaczego.
      Gdy tylko czegoś konkretnego się dowiemy – damy znać.

    • Mamy info z supportu, już działa.

  • Paweł Kinalski

    Witam. Dzisiaj zauwazylem ze dodano server 3 dla Polski. Czy to jakie ulepszenie czy alternatywa na problem z serwerem 1,2??

  • Paweł Kinalski

    Witam. Melduje sie ponownie. Od paru dni nie dziala serwer 1 na iphonie. LT2P to protokol ktory jest tylko dostepny w aplikacji mobilnej hideivpn. 2,3 dzialaja poprawnie.

    • Dzięki za info i bardzo przepraszamy.

      Damy znać do supportu.
      Generalnie w takich przypadkach najlepiej bezpośrednio do nich pisać to przyspiesza sprawy.

      Pozdrawiamy!

      • Paweł Kinalski

        Wczoraj dzialaly juz wszystkie ale dzisiaj to samo. Tym razem nie dziala zaden na iphonie. Protokol L2TP bo taki tylko iphone moze uzyc. Napisalem do supportu ale sa offline. Serwer 1 na open vpn na komputerze rowniez jest bardzo niestabilny. Rozlacza sie czesto.

        • Dzień dobry Pawle, bardzo nam przykro z powodu Twoich problemów – chyba jakieś lich się uwzięło.
          Na stabilność połączenia VPN ma wpływ sporo czynników – jak wiesz to nie est fizyczne połączenie Twoje urządzenie -> serwer VPN. Tylko wirtualny tunel przechodzący przez sporo innych serwerów po drodze. Tym niemniej jednak…

          1. iOS – zamiast L2TP wypróbuj IKEv2 (masz na iOS ciut większy wybór 😉 niz tylko 1 protokół) – https://www.hideipvpn.com/setup/how-to-setup-ikev2-vpn-on-ios/
          Daj znać czy i jak się sprawdza.

          2. PC – sprawdź stabilność połączeń przez inne protokoły niż Open VPN. Z powodu – patrz opis na początku – czasem jedne działają lepiej niż inne. A droga połączenia za każdym razem może być trochę inna.

          Daj znać jak wyszło.

          • Paweł Kinalski

            Co do IOS a mam najnowszy bo 11 po sciagnieciu aplikacji hideipvpn mam tylko do wyboru dwa protokoly i to ow ten ciut wiekszy wybor jakby co 🙂 w tym pptp nie dziala kompletnie iphone wysyla nawet info ze nie bedzie dzialalo to polaczenie. Wiec pozostaje tylko L2TP i jak to wyglada opisalem wyzej. Jesli chodzi o reczne ustawienie ikev2 ktore wykonuje wedlug instrukcji niestety tez nie dziala

          • Ok. Przekazujemy do supportu. Jak będziemy mieć coś nowego dany znać.

      • Paweł Kinalski

        Witam. Kazdy z 3 serwerow nie dziala jesli chodzi o aplikacje nc go. Za kazdym razem gdy sie polacze z vpn strona nc go badz tez aplikacja nie odpala sie. Wyskakuje komunikat brak polaczenia z internetem. Czy nc go zablokowali dostep przez vpn czy to jakis problem u Was? Wczesniej chodzil serwer 2 na nc go teraz niestety zaden. Czy zostaly wasze serwery poblokowane przez nc go. Ten sam problem pojawij sie na polsat go. W telefonie polsat go dziala ale na komputerze juz nie. Pozdrawiam

  • Paweł Kinalski

    Witam. Kazdy z 3 serwerow nie dziala jesli chodzi o aplikacje nc go. Za kazdym razem gdy sie polacze z vpn strona nc go badz tez aplikacja nie odpala sie. Wyskakuje komunikat brak polaczenia z internetem. Czy nc go zablokowali dostep przez vpn czy to jakis problem u Was? Wczesniej chodzil serwer 2 na nc go teraz niestety zaden. Czy zostaly wasze serwery poblokowane przez nc go. Ten sam problem pojawij sie na polsat go. W telefonie polsat go dziala ale na komputerze juz nie. Pozdrawiam

    • Przekazane do Supportu – już sprawdzamy.

      • Paweł Kinalski

        Wszystko dziala jak nalezy. Problem rozwiazany. Dzieki

        • Super. Przepraszamy i w razie „W” jesteśmy do dyspozycji!

  • Paweł Kinalski

    Witam. Serwer 3 Pl nie dziala na zadnym z protokolow. Pozdrawiam

    • Wiemy, dziękujemy za informacje. Jesteśmy w trakcie usuwania problemu. Na razie korzystaj z Pl1 i Pl2. Przykro nam z powodu niedogodności.